ابزار وبمستر

انواع_بالابرهاي_هيدروليكي _اكاردئوني_تلسكوپي_خودرويي_يدك كش
همه مقالات و اخبار
فایل های پیوست ماشین آلات

انواع بالابرهاي هيدروليكي ،آكاردئوني،تلسكوپي و..

در این مقاله که پیش رو داریم شما را با انواع بالابر ها آشنا کنیم و بعد از آن در مقالات آتی در مورد برخی از این بالابر ها و ویژگی های آن ها توضیحاتی خدمت شما همراهان عزیز عرض می کنیم تا با انواع آن آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

بالابرها انواع مختلفی دارند بر حسب ظرفیت و ارتفاع و کابرد به گونه ها و با قابلیت های متفاوتی طراحی می شوند مثلا بالابر ساختمانی و مدل های بالابر خانگی هم داریم و قیمت هر یک مثلا قیمت بالا بر تک نفره با قیمت بالابر ساختمانی و غیره متفاوت است جهت مشاهده لیست قیمت بالابر ثابت و سایر بالا برها به صفحه هات لینک شده مراجعه نمایید.

بالابرهای مفصلی


از این نوع بالابر جهت دسترسی به ارتفاعات از 10تا 25 متر مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد آن معمولا برای تعمیر،نگهداری و خدمات است.حرکت بازوهای این مدل بالابر بسیارشبیه به مفصل است و از قدرت مانور بالایی برخوردار است. این بالابر دارای انواع خود محرک و یا با قابلیت نصب بر روی خودرو و نیز قابل یدک است و امکان دسترسی افقی از 5 متر به بالا را ایجاد می کند. ظرفیت این بالابرها از 200 کیلوگرم به بالا قابل تغییراست.

خود محرک خود دارای چندین نوع است : دیزلی، برقی، هیبریدی


بالابر قیچی یا آکاردئونی


یکی از انواع بالابر ها بالابر آکاردئونی یا قیچی است این نوع بالابر متناسب با ارتفاعات مخلف مورد نیازاز ارتفاع 3 تا 30 تولید شده است. این نوع از بالابر ها جهت ساخت و ساز، تعمیرات، نگهداری،رنگ آمیزی و غیره  معمولا مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع بالابر ها باریک طراحی شده اند بر خلاف سایر بالابر ها به خاطر سهولت در استفاده در فضای باریک این گونه هستند. از جمله ویژگی های دیگر این بالابر ها سطح وسیع سکو،امکان کار همزمان چندین نفر و ظرفیت بالای آن است همچنین از دیگر مزایای این بالابر می توان به ارتفاع بسته شده کوتاه و تکان های اندک در ارتفاع که سبب امنیت بیشتر حین کار می شود اشاره کرد.

بالابر آکاردئونی سیار می تواند خود محرک، قابل یدک و قابلیت جا به جا شدن توسط یک نفر را داشته باشد.از انواع دیگر آن اگر مجهز به موتور دیزلی یا بنزینی باشند می توان در مکان هایی با سطح ناهموار نیز استفاده کرد و نوع دارای موتور الکتریکی جهت کار در فضاهای داخلی مناسب است. ظرفیت سبد این بالابرها از 230 تا 2000 کیلوگرم هست.


بالابر تلسکوپی

این بالابر در قیاس با بالابر مفصلی قدرت مانور کمتر و نقاط کور بیشتری با این نوع بالابر شما امکان دسترسی از ۱۲ تا ۱۰۰ متر را خواهید داشت. حرکت بازوی بالابر تلسكوپي به صورت تلسکوپ بوده و به خاطرهمین ویژگی امکان دسترسی به ارتفاع بسیار زیاد را مقدور می‌سازد . برخی از مدل‌های این دستگاه دارای یک بازوی متحرک نهایی ،جهت دسترسی هرچه بیشتر به سطح افق می‌باشد. این بالابرها دارای انواع خود محرک و یا قابل نصب بر روی خودرو و نیز قابل یدک هستند. ظرفیت این بالابرها از ۲۰۰ تا ۴۵۰ کیلوگرم متغیر است و در برخی مدل‌ها به ۱۰۰۰ کیلوگرم نیز می‌رسد.


بالابرمفصلی-تلسکوپی

این نوع بالابرها دسترسی از ۱۴ تا ۴۵ متر را مقدور می‌سازند. این نوع از بالابر دارای دو نوع بازو یکی با حرکت مفصلی و دیگری با حرکت تلسکوپی است. در قیاس با نوع مفصلی و تلسکوپی از قدرت مانور بسیار زیاد و نقاط کور کمتری برخوردار است.

بعضی از مدل های این دستگاه یک بازوی متحرک نهایی برای دسترسی بیشتر به سطح افق هستند.این مدل هم نوع دیزلی دارد هم نوع برقی و هیبریدی که قدرت مانور و سهولت استفاده را افزایش می دهد و به دو صورت نیز قابل استفاده هستند یا قابل نصب روی خودرو هستند و هم به صورت یدل قابل استفاده هستند .ظرفیت این مدل بالا بر از 200 تا 450 کیلوگرم است.

همچنین در ارتباط با این مقاله می توانید مقاله " کاهش هزینه های سرویس و نگهداری ماشین آلات"را نیز مطالعه فرمایید.

بالابر خودرویی 

نوع دیگر از بالابرهایی که امروز می خواهیم برای شما معرفی کنیم بالابر خودرویی است که برای استفاده در شهر یا بیرون شهر همچنین مسافت های طولانی مناسب هستند .

این بالابر دسترسی از ارتفاع ۱۰ لغایت ۱۰۰ متر را مقدور می‌سازد. ظرفیت این نوع بالابر از ۲۰۰ تا ۴۵۰ کیلوگرم است و در برخی مدل‌ها به ۱۰۰۰ کیلوگرم نیز می‌رسد.

بالابر قابل یدک

این نوع بالابر با قابلیت‌های متعدد به منظور استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی با دسترسی ارتفاع ۵ الی ۲۲ متر تولید شده و یکی از بهترین انواع بالابر، برای استفاده‌های حرفه‌ای و یدک کشیدن در مسافت‌های طولانی به حساب می آید.

. حجم کم و سبک بودن این ماشین‌ها به همراه چرخ‌های خودرویی استفاده شده در آن، این امکان را فراهم می‌کند تا به هر سایت کاری و سطوح ناهموار خاکی و شنی یدک شود. جک‌های آن قابلیت تعادل و تثبیت به خصوص بر روی زمین‌های ناهموار را دارند. بالابرهای قابل یدک در انواع تلسکوپی، مفصلی، مفصلی-تلسکوپی و آکاردئونی موجود می‌باشند. ظرفیت این بالابر از ۲۰۰ لغایت ۴۰۰ کیلوگرم متغیر است.

در مقالات بعدی ما انواع دیگر بالابر را برای شما معرفی خواهیم کرد .پس با ما همراه باشید در مقالات آتی و از محصولات ما دیدن فرمایید همچنین جهت پاسخگویی و راهنمایی به شما جهت داشتن اطلاع از
قیمت بالابر و بالابر هیدرولیکی و... با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. 

شماره تماس در پايگاه آماد:

09215930316

انواع بالابرهاي هيدروليكي ،آكاردئوني،تلسكوپي و..

اخبار و مقالات مرتبط

دستگاه شاتکریت دستگاه بتن پاش مدل A246

2019-02-09 16:47:12

<p>دستگاه بتن پاش (شاتکریت) مدل&nbsp; A246 با وزنی سبک و ابعاد کوچک و همچنین دارا بودن روتورهای مختلف (از لحاظ حجمی)، امکان تغییر ظرفیت خروجی را ارائه و سرویس و تمیزکاری آن سریع و آسان میباشد.<br></p>

انواع لودرچرخ لاستيكي و نحوه عملكرد لودرها در پروژه ها

2019-05-02 19:35:02

<p>لودر&nbsp;(loader)به انگلیسی به معنای حمل کننده می باشد.</p>

بالابردن توانايي ماشين آلات معدني هيونداي با تكنولوژي smart

2019-05-02 19:31:28

<p>تکنولوژيSMART <a href="http://www.amadmachinery.com/" target="_blank">ماشين آلات معدني هيونداي</a></p> <p>&nbsp;<br></p>

انواع بالابرهاي هيدروليكي ،آكاردئوني،تلسكوپي و..

2019-05-02 19:31:10

<p>در این مقاله که پیش رو داریم شما را با انواع بالابر ها آشنا کنیم.</p>

Komatsu یکی از بزرگترین بلدوزر سنگین جهانی را معرفی کرد

2019-05-02 19:30:21

<p>&nbsp;<span style="color: rgb(231, 148, 57);">بلدوزر </span>D375A-8 با بیشترین اسب بخار و بهبود بهره وری توسعه یافته و ترکیب شده است.</p>

نقش اپراتورها بر راندمان كار ماشين آلات

2019-05-02 19:33:34

<p>نقش اپراتورها در هدايت هرچه بهتر ماشين آلات راهسازي</p><p><br></p>

CM یک روش علمی-کاربردی در کاهش هزینه ماشین آلات

2019-05-02 19:29:10

<p><span style="color: rgb(255, 156, 0); font-weight: bold;">CM یک روش علمی-کاربردی در کاهش هزینه ماشین آلات<br></span></p><p><br></p>

سهم نگهداری و تعمیرات ماشین آلات در هزینه يك پروژه

2019-05-02 19:28:40

<p><span style="color: rgb(255, 156, 0); font-weight: bold;"><br></span></p><p><span style="color: rgb(255, 156, 0); font-weight: bold;">سهم نگهداری و تعمیرات ماشین آلات در هزینه يك پروژه</span></p><p><br></p>

فورك ليفت-ليفتراكهاي هيونداي در ناوگان شركتهاي بزرگ

2019-05-02 19:28:21

<p>فورك ليفت-ليفتراكهاي هيونداي در ناوگان شركتهاي بزرگ</p><p><br></p>

فرانسوي ها مهمان شركت ماشين الات سنگين هيونداي در بلژيك

2019-05-02 19:27:45

<p><span style="font-weight: bold; color: rgb(255, 156, 0);">فرانسوي ها مهمان شركت ماشين الات سنگين هيونداي در بلژيك</span></p><p><br></p>


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اماد می باشد. کپی برداری از طراحی صفحه و شکل بصری سایت ممنون است .