ابزار وبمستر

بالابردن_توانايي _ماشين_آلات_معدني _هيونداي_با-تكنولوژي_ smart
همه مقالات و اخبار
فایل های پیوست ماشین آلات

بالابردن توانايي ماشين آلات معدني هيونداي با تكنولوژي smart

بالابردن توانايي ماشين آلات معدني  هيونداي با تكنولوژي smart

منبع:تجهيزبازار   /https://tajhizbazaar.com   

هیوندای تجهیزات ساخت و ساز خود را با جدید ترین تکنولوژی ها در نمایشگاه هند به نمایش گذاشت با آخرین سری , سری های SMART است . تكنولوژيSMART ماشين آلات معدني هيونداي نتیجه درک نیازهای مشتری و ترجیحات در بازار هند است.بسیاری از ویژگی های افزوده شده در این سری برای افزایش بهره وری عملیاتی و سود مشتریان قابلیت های زیادی افزوده شده است . از جمله آن ها می توان به کیت صرفه جویی در سوخت، بهبود راحتی اپراتور و تقویت مناطق استرس بالا در ماشین اشاره کرد .


تکنولوژيSMART ماشين آلات معدني هيونداي در واقع مخفف عملکرد برتر، تعمیر و نگهداری کم، قابلیت تحلیلی، قابلیت اطمینان افزایش یافته و تکنولوژی پیشرفته است. کمپانی هیوندا همچنین سه بیل مکانیکی جدید برای بازار هند راه اندازی کرد.

R480 LC-9Sیک راه حل کارآمد، قابل اعتماد و مطمئن برای حذف OB در معادن زغال سنگ است.که باعث رضایت عملیاتی و سودآوری پیمانکاران استخراج معدن خواهد شد.

 R140 W-9S، بیل چرخ دار 14 تن، راه حل مناسب برای بتن ریزی است با توجه به انگیزه دولت هند برای جاده های بتنی، این محصول برای خود در بازار مناسب دارا خواهد شد و یک راه حل برنده برای مشتریان و هیوندای را ارائه می دهد.

 R140 L SMART   یک محصول جدید طراحی شده پس از بازخورد مشتری و تحقیق گسترده در مورد نیازها و ترجیحات آنها است.این دستگاه با دارا بودن ویژگی های SMART از جمله Hi Mate و موتور 4 سیلندراست. طراحی خیره کننده آن و ارتفاع پایین کمان، دید کلی و دید اطراف آن را بهبود می بخشد و کفشک های مسطح و وسیع تر باعث می شود که دستگاه برای کارهای سخت تر پایدار باشد.

 "هیوندای قطعا بسیار جدی است تا یک روند جدید در صنعت ساخت و ساز هند تعیین کند."


سيستم مديريت "Hi-Mate" 

هیوندای علاوه بر بیل، سیستم مدیریتی منحصر به فرد "Hi-Mate" را نیز راه اندازی کرد.این ویژگی مبتنی بر این برنامه، مشتریان را قادر می سازد تا از به صورت دستی به کنترل دستگاه بپردازند و تصمیمات آگاهانه را برای بهبود کارایی عملیاتی اتخاذ کنند.


تكنولوژِي پلت فرم Excon هيونداي

آقای Anup Nair ( عضو هیئت مدیره تجهیزات ساخت و ساز هیوندای ) در این نمایشگاه گفت: "راه اندازی و راه یابی محصولات جهانی ما به بازار هند نشان می دهد که ما به تعهد خود در ارائه بهترین تکنولوژی و پشتیبانی مشتریان در هند مقید هستیم .ما در حال بررسی بازار برای سفارشی سازی محصولات خود با توجه به نیازهای محلی در صورت امکان هستیم.ما می خواهیم از پلت فرم Excon برای نشان دادن توانایی های تکنولوژیکی هیوندا استفاده کنیم و سفارشی سازی مناسب در تکنولوژی های موجود را برای مشتریان هند با توجه به بهبود بهره وری عملیاتی انجام دهیم .


در میان انواع ماشین آلات معدنی و فروش تجهيزات ماشین آلات راهسازی جدیدی که به بازار آمده ما محصول قدرتمند دیگری همچون "بیل هیدرولیک غول پیکر" را برای استخراج از معدن هیوندای را برای شما معرفی می کنیم که از محصولات جدید هیوندا است .بیل هیدرولیکی هیوندای R800LC-7A برای کاربرد معدن است. این "غول پیکر" برای مشتریان در سخت ترین کار معدن که استخراج از معادن است.همچنین در ارتباط با این مقاله می توانید مقاله " کاهش هزینه های سرویس و نگهداری ماشین آلات " را نیز مطالعه نمایید.


صنعت معدني در كشور هند

صنعت معدن هند در حال حرکت به سوی یک افق جدید است و بیشتر و بیشتر شغل ها به پیمانکاران بزرگ خصوصی برای مدت طولانی داده می شود. این پیمانکاران معدن مایل به حمل بیشتر بار ولی با ماشین آلات کمتر هستند و ترجیح می دهند بيل مکانیکی 80 تنی هیونداي را برای مبارزه دعوت کنند.


هیوندای در سطح جهانی به عنوان تولید کننده با کیفیت از خاک برداری شناخته شده است که به مشتریان دوام قطعات را تضمین می دهد. این شرکت جهانی تولید بیل، در کشورهای مختلف مانند کره، چین، هند و غیره است.


مزایای این بیل الکترونیکی در قیاس با سایر ماشین آلات کلاس خود داشتن موتور 460 خالص HP، ظرفیت استاندارد سطل 4.53 متر مکعب و کنترل صاف و خوب با سیستم هیدرولیکی پیشرفته است.در میان مشتریان معدن هند، تمایل به رفتن به چنین ماشین های کلاس وجود دارد و مطمئنا Hyundai 80T، بهره وری بالاتر و کمترین هزینه عملیاتی را برای کمک به آنها به موقع و مؤثر برای تکمیل پروژه می اندازد.


نشان دادن توانايي هيونداي از طريق تکنولوژيSMART ماشين آلات معدني هيونداي

هیوندای بیل هیدرولیکی 80T را از طریق شرکت فرعی هندی خود عرضه خواهد کرد و بعد از فروش توسط شبکه جهانی توزیع جهانی در سطح کشور عرضه خواهد شد. ما می توانیم شما را در خرید بیل مکانیکیو خرید جرثقیل یاری رسانیم با ما در تماس باشید .


شماره تماس 09215930316               منبع:تجهيزبازار   /https://tajhizbazaar.com   


 

بالابردن توانايي ماشين آلات معدني  هيونداي با تكنولوژي smart

اخبار و مقالات مرتبط

دستگاه شاتکریت دستگاه بتن پاش مدل A246

2019-02-09 16:47:12

<p>دستگاه بتن پاش (شاتکریت) مدل&nbsp; A246 با وزنی سبک و ابعاد کوچک و همچنین دارا بودن روتورهای مختلف (از لحاظ حجمی)، امکان تغییر ظرفیت خروجی را ارائه و سرویس و تمیزکاری آن سریع و آسان میباشد.<br></p>

انواع لودرچرخ لاستيكي و نحوه عملكرد لودرها در پروژه ها

2019-05-02 19:35:02

<p>لودر&nbsp;(loader)به انگلیسی به معنای حمل کننده می باشد.</p>

بالابردن توانايي ماشين آلات معدني هيونداي با تكنولوژي smart

2019-05-02 19:31:28

<p>تکنولوژيSMART <a href="http://www.amadmachinery.com/" target="_blank">ماشين آلات معدني هيونداي</a></p> <p>&nbsp;<br></p>

انواع بالابرهاي هيدروليكي ،آكاردئوني،تلسكوپي و..

2019-05-02 19:31:10

<p>در این مقاله که پیش رو داریم شما را با انواع بالابر ها آشنا کنیم.</p>

Komatsu یکی از بزرگترین بلدوزر سنگین جهانی را معرفی کرد

2019-05-02 19:30:21

<p>&nbsp;<span style="color: rgb(231, 148, 57);">بلدوزر </span>D375A-8 با بیشترین اسب بخار و بهبود بهره وری توسعه یافته و ترکیب شده است.</p>

نقش اپراتورها بر راندمان كار ماشين آلات

2019-05-02 19:33:34

<p>نقش اپراتورها در هدايت هرچه بهتر ماشين آلات راهسازي</p><p><br></p>

CM یک روش علمی-کاربردی در کاهش هزینه ماشین آلات

2019-05-02 19:29:10

<p><span style="color: rgb(255, 156, 0); font-weight: bold;">CM یک روش علمی-کاربردی در کاهش هزینه ماشین آلات<br></span></p><p><br></p>

سهم نگهداری و تعمیرات ماشین آلات در هزینه يك پروژه

2019-05-02 19:28:40

<p><span style="color: rgb(255, 156, 0); font-weight: bold;"><br></span></p><p><span style="color: rgb(255, 156, 0); font-weight: bold;">سهم نگهداری و تعمیرات ماشین آلات در هزینه يك پروژه</span></p><p><br></p>

فورك ليفت-ليفتراكهاي هيونداي در ناوگان شركتهاي بزرگ

2019-05-02 19:28:21

<p>فورك ليفت-ليفتراكهاي هيونداي در ناوگان شركتهاي بزرگ</p><p><br></p>

فرانسوي ها مهمان شركت ماشين الات سنگين هيونداي در بلژيك

2019-05-02 19:27:45

<p><span style="font-weight: bold; color: rgb(255, 156, 0);">فرانسوي ها مهمان شركت ماشين الات سنگين هيونداي در بلژيك</span></p><p><br></p>


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اماد می باشد. کپی برداری از طراحی صفحه و شکل بصری سایت ممنون است .